du har det då inte lätt

Idag så har vi varit in till stan på middag hos min mor. Tror hon upplevde barnen lite små busiga eftersom hon sa så här strax före jag for hem: Ja du har det då inte lätt med så många barn...

Jo då nog har jag det lätt sa jag som svar och log åt henne eftersom dom som inte är vana med barna skratt och spring lätt blir slut bara av att titta på dom. Så ja jag kan förstå hennes reaktion på allt stojj ^^

Köpte hem ett billigt begagnat databord oxå eftersom vårat gamla rasade samman för ngn dag sedan.

Har hur många kommentarer som helst att svara på oxå men känner att jag inte riktigt har tid för det nu heller. Får ta mig tid och svara senare ikväll eller imorgon.

Hoppas eran dag har varit riktigt bra :)

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida