Håll tummarna nu

Barnen har båda somnat nu för kvällen. Skönt att de somnade så pass tidigt båda två då jag börjar jobba imorgon igen.

Har gått igenom mina arbetskläder osv under dagen men upptäckte att mina dryga 30 kilo som två års mammaledighet och två graviditeter har för med sig så fanns det inga byxor jag kunde ha. Inte ens de som jag hade efter Alicias förlossning och mammaledigheten med henne. Jag var ju inte direkt den smalaste då heller så det visar bara hur fruktansvärt rund och go jag blivit ^^

Får ringa bossen imorgon och se vad ****** säger om hon ids komma förbi med några nya imorgon åt mig, ja om det nu ens finns hemma några på företaget i rätt storlek.

Eftersom jag nu börjar jobba på 100% direkt så kommer jag nog garanterat blogga mindre så för att se till så att du inte missar ngt trevligt inlägg från mig kan ni lägga till mig på bloglovin:


bloglovin



Håll tummarna nu för att det går bra för mig imorgon :)


 

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida