en roterande sparkande pojk

haha, klockan är strax efter åtta på kvällen och jag längtar så efter sängen redan :P

Har enbart slappat idag och löst korsord samt suttit vid datorn. Gubben han har suttit och spelat wii samt tittat på cops som vanligt. Så han och jag har knappt setts idag känns det som. Barnen har roat sig med det som de är duktigast på dvs. Tyr busat, Freja klättrat på mig medans jag försökt vila eller så har hon frågat efter tutten som hon tappat bort för tusende gången under dagen, Alicia har suttit jämte mig och broderat och Alex data nördat sig :)

Har flyttat in spjälsängen till vårat sovrum igen eftersom Tyr med sin förkylning inte alls känner sig trygg i eget rum. På så vis så kan han sova i sin egen säng samtidigt som han känner sig tryggare och vi slipper en roterande sparkande pojk i sängen.

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida