besök på jobbet igår

ja så har Tyr äntligen sovit nu två nätter i rad utan förkylnings tecken. Dvs inga vakna perioder, inga hosta attacker och inga skrikperioder. Han har även lyckats sova isin egen säng, riktigt skönt.

Igår så fick jag besök av Tyr och Freja på jobbet medans Kristian skulle iväg till doktorn ytterligare en gång. Besöket på jobbet var rätt trevligt men tror nog att det får ske så sällan som möjligt. Jag är en av de personerna som inte riktigt anser att jobb och barn hör ihop och jag är mycket tacksam för att vi i sverige har den förmånen att vi får vara hemma med barnen då de är sjuka osv.

Gubben min fick i alla fall äntligen en medecin som han ska testa. Ska bli super spännande och se hur den fungerar på han.

Nu ska jag upp och hjälpa de två älsta barnen till skolan och sedan mig själv till jobbet.... fredag idag :)

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida