dagen med stort I som i Isshow

Äntligen lördag och idag är det dagen med stort I som i Isshow :)

Jag och gubben har fixat barnvakt åt de två små barnen så att vi ska kunna titta på showen i lugn och ro. Barnen ska få vara hos fater Tiina som även råkar ha kalas samma tid som hon ska vara barnvakt. Var super snällt av hon att ställa upp på att vara barnvakt.

Undrar hur Alicia mår om hon är nervös osv. Får fråga hon idag hur det har känts om man nu springer på hon där.

Efter showen så blir det pizza med min mor och hennes ex gubbe som är lite av en morfar åt mina barn då min egen far inte har ngn kontakt med barnen eller ja mig oxå igentligen :)

Min dag blir nog riktigt nice och jag hoppas att eran blir minst lika bra.

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida