förkylda är vi ännu

Ja förkylda är vi ännu men både jag har varit på jobbet och Freja och Tyr hos dagmamman i ffem timmar som de brukar vara tre gånger i veckan pga att gubben är arbetslös. Skönt att jag och Tyr inte blev sämre av utedagen igår.

Har nyss kommit hem från jobbet. Hade tagit ledigt sista timmen från jobbet idag eftersom Alica hade utvecklingsamtal på skolan. Ersättaren för den sista timmen kom dock inte i tid eller ja jag vet ju inte ens om det har varit ngn ersättare där överhuvudtaget. Hur som så fick jag skynda mig att snabbt räkna ihop kassan osv. i cafeterian, tur att den stänger exakt klockan tre så att man kunde åka iväg till utvecklingsamtalet även då ersättaren inte kom i tid..

Ska slänga i mig sista slurken med kaffe nu och sedan gå ut i snön och dra in ved så att vi får ngn värme i huset idag oxå.

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida