lill klittan mellan bena deras

Jaha fredag igen. På fredag ska man käka kyckling men glömde matlådan hemma så det blir ingen kyckling för mig idag.

Riktigt hurrven är jag oxå med minus 15 grader så har det helt klart blivit kallare igen och jag hoppas att jag slipper se idiotiska tonåringar/undomar som springer barbenta idag. Igår så såg jag beviset ännu ett år för våra barns dumhet då det fanns minst ett barn som var barbent nertill gåendes på snöiga gator...

Även om barnen i norrland har fryst bort sina hjärnceller så behöver de ju inte även frysa sönt bena och lill klittan mellan bena deras. Förstår inte alls hysterin bland små flickor att behöva ta av sig kläderna så fort som möjligt, speciellt inte då gatorna är fulla av snö ännu.

Nä jobba nu klockan är 2 minuter över sju, ha en bra dag alla nu.

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida