ni är ju som ni vart

Ytterligare en lång dag i stan väntar idag. Sonen har fotbollsträning och vad jag hittar på då vette tusan ännu.

Har fått värsta utslagen under högra armhålan. Rött och nässelutslag. Vad det beror på har jag inte listat ut ännu. Bara det inte är ytterligare en ny allergi att lägga på listan.

För även om vissa människor tror att de vet bättre än själva personen ifråga så kan jag lova att ni är helt klart inga läkare, borde ta och tro mer på vad folk säger till er (alla människor är inte uppblåsta lögnare som säger saker som är lögner som en viss styrelse gör hela jävla fitt tiden enligt min åsikt). För om ni skulle kolla upp mina läkar papper så ja skulle ni se på en hel hög av allergier som jag har. Min son har desto fler och betydligt allvarligare (så han reagerar om vissa ämnen enbart finns i luften) min ena dotter har även hon fler allergier än siffran noll. Sedan bara så ni vet vi har ALDRIG krävt ngt vi har enbart haft ett önskemål som enligt ett medlemsmöte och dess deltagare var eniga om att det inte lät fel alls och att det kan föreningen fixa. Men, men visst ljuga om både det ena och andra på olika vis det har ni bevisat er vara jävligt fitt duktiga på. Känn er träffade ni som förtjänar det och hoppas ni fan i mig skäms!

Så ja vräka ur sig till en hel jävla fitt förening att jag ljuger och att ingen i min familj är allergisk är det mest patetiska jag varit med om i mitt liv. Synd att ni inte inser er egen ointelligens, dumhet, lögner, intriger eller kalla det vad ni vill.. men, men ni är ju som ni vart :P

Föreningen i fråga är xxx dvs xxxförening där en styrelse tydligen anser att fakta - åsikter som inte alls stämmer (dvs. lögner om mig som privatperson, ja de säger på papperet som skickats ut till alla medlemmar att jag inte är allergisk eller ingen i min familj för den delen är allergiska.) Vette fan hur dom kan ens anta ngt så jävla sjukt eftersom jag klart och tydligt sagt att vi är det.. men att ta ett sådant sjukt beslut dessutom att skicka sådan information som grundar sig på sjuka, sjuka antaganden från ngn sjukt ointelligent typ, runt till folk där det står att ingen i min familj är allergisk.. Nä jag har aldrig varit med om maken... Mitt dagens usch går helt klart till den typen av dåliga beslut från styrelsemedlemmar.

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida