Ytterligare en lång dag

Ytterligare en lång dag nu igen. Jobbat på som vanligt tills fyra och medans jag inväntade att mina kvälls aktiviteter skulle börja så tog jag mig en sväng om på stan. Orsaken var att jag har haft presentkort på kaphal som jag fick i julklapp och det var ett bra tillfälle att handla upp dom.

Jag verkligen hatar att gå på stan eftersom det enbart är jobbigt och drygt men jag hittade mig ett par jeans och en tröja så mitt besök i stan var inte helt bortkastat :)

Kvällen har ägnats åt ngt så roligt som årsmöte och mötet hade besök av tre herrar som man inte har träffat på ett bra tag. Mycket skoj att få se att de ser ut att må bra osv. Blev omvald till representskapsombud i år igen min post i styrelsen var inte på omval så där sitter jag ännu. Nominerad blev jag till både ersättare som revisor till avdelningen samt en nominering till avtalsrådet flög oväntat in med mitt namn. Inte för att jag tror mig ha ngn chans att bli vald till det senare men, men skoj att det var ngn som ville nominera in mig dit :)

Kvällen avslutades med en kebabrulle från maria pizzerian och nu väntar min gubbe i sängen på mig för att kunna få se på en skit tråkig skit film, så godernatt på er.

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida