Djur till salu

Då vi nu funderar lite smått på att kanske flytta från huset på landet till en bostadsrätt eller liknande inne i stor stan Umeå igen så har vi börjat fundera på sälja bort lite djur. Det är ju bara att inse sanningen att man inte på långa vägar rymmer så mycket djur som vi har i en lägenhet.

Så nu har vi börjat slänga ut ett par djur och terrarium i olika typer av annonser
blockets

Detta är vad vi har bstämt ska iväg bland det första urvalet...

Från djurtillsalu
En skäggishane, könsmogen

Från djurtillsalu
En majorödlorna, troligast hane

Från djurtillsalu
Majorödla 2, troligast hane detta med

Från djurtillsalu
Fågel 1st. nymfkakadua (nymfparakit) samt marsvin och kaniner i mängder. Olika kön och allt från nyfött till äldre.

Från djurtillsalu
Vår älskade lilla horngroda.
Är ni intresserade är det bara att höra av sig här på bloggen eller via mail som finns under fliken kontakt.

4 kommentarer:

Vicke sa...

varför vill ni lämna landet för en lägenhet?

Emily sa...

Hej!

Det var jag och min sambo som gav Jackson till er! Funderar ni redan på att sälja honom till någon annan?

/Emily

Emily sa...

Är du allvarlig?! :D Marsvinet ni var och hämtade hos oss för ungefär fyra veckor sen!

Emily sa...

Aha,. det är så självklart för mig att han heter Jackson att jag inte tänkte på att ni kanske kallar honom för ngt annat. Nåväl.

Härligt att höra att ni ska ha kvar honom! ('',) Och här finns han på bild! http://tvattlapp.blogspot.com/2010/08/har-ytterligare-en-dag-da-jag-kanner.html

Jag och Erik blev jätteglada när vi såg bilden, han ser ut att ha det så bra! :)

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida