kommentaren gav mig ett gott skratt

En rolig kommentar från min 8 åriga dotter, Alicia, från tidigare i veckan.

Mamma vet du vad jag ska berätta på skolan?! Jag ska säga till fröknarna att mamma bara klämmer ut bebisarna och gömmer dom i komposten.

Den kommentaren gav mig ett gott skratt för ja inte är det mig som hon syftade på utan på våran kanin som heter Mamma som har lagt bebisar i komposten utan vår vetskap. Men nog tror jag att fröknarna på skolan skulle börja fundera lite om hon verkligen skulle säga på det viset.

6 kommentarer:

Vicke sa...

hahaha, ja, man kan undra vad dom skulle tänka då

Fröken M sa...

Haha !! Klockren kommentar ! Ibland undrar man vart barn får allt ifrån :) kram

Miss C sa...

Hahaha underbar kommentar!!! ;D

tindra sa...

Haha! gooo då :)

Ackelina sa...

Härlig kommentar :)

Sv; härligt jag mår jättebra :) vad händer idag då? :)

Erika(jyringen) sa...

ja du ska nog passa dig så det int står en polis på eran gård å gräver i komposten snart ..hihi

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida