exemplar från stenåldern

Jaha så var ytterligare en måndag gjord i livet.

Tyr har fått dille på att vrida på alla knappar på spisen så plattorna står på lite nu som då. Mycket illa och ngt man måste gå och kolla nu hela tiden. Synd att våran nuvarande spis är ett exemplar från stenåldern så att inga barnlås var aktuella att sätta dit på den.

Blir en nyare modell dit vi ska flytta i december men glömde kolla om det fanns barnlås på den spisen. Hur som helst så går det säkert inte att bara dra upp ugnsluckan som det gör på den nuvarande, riktigt farligt.

Vet inte vem som har länkat in hit till mig men ngn är det så det har droppat in ett gäng nya läsare under dagen. Riktigt skoj och känner ngn av er att berätta vart ni kommer ifrån får ni gärna stilla min nyfikenhet :)

4 kommentarer:

Vicke sa...

då hoppas jag att den är barnsäker på det nya stället, ha en fin kväll nu

Sara - Ensamstående mamma sa...

Vad roligt med nya besökare, man blir alltid lika glad :) I alla fall jag haha.

Haha nej jag fick ju inte det.. Men tror nog att jag hade fått fler besökare om det hade blivit länkat på deras hemsida och inte bara i papperstidningen. Men när SOLO kommer t så hoppas jag att jag får lite mer besökare, har som stått stilla ett bra tag nu :P

Katarina sa...

Visst är det kul med nya läsare. Men din blogg är rolig att följa. AJg har tagit bort koden så det är bara att följa vidare min om du vill ;-)

Jenny sa...

Åh vad trist :(
Barnlås e mkt bra, det har vi på vår spis.

Förhoppningsvis så finns det barnlås dit ni ska flytta, det brukar vara på de flesta nuförtiden
:)

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida