nu är man snart redo

Ledigt från jobben och barnen är på dagis. Har packat djur och fixat en massa annat så nu är man snart redo att åka iväg med förenings gänget ner till stockholm.

Märkte direkt då jag vaknade att det varit extrema värme förändringar inatt. Händerna är jävligt svullna, kliande och vätskande igen. När jag vaknar så på morgonen så är det ett säkert kort på att jag antingen rört i ngt jag inte tål eller att det är extrema väder förändringar. Undrar vad det kan vara som jag är allergisk mot just i de situationerna för ngt är det ju som kroppen känner av och reagerar på.

Jäkligt jobbigt i alla fall ha det så just då man ska iväg och fixa och dona på mässan. Händerna blir ju så svullna och irriterade att dom blir klumpiga och svåra att röra.

Kommer att ta med mig både kamera och dator så det kanske dyker upp ngt inlägg under helgen med ngt trevligt inlägg.

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida