Gullivers resor

Gullivers resor i 3D var en rätt skoj upplevelse för mig då det är första filmen i 3D som jag ser, i alla fall om man nu inte sa räkna med de från 80 talet. 3D effekterna var betydligt bättre än vad jag hade kunnat föresälla mig även om jag fick lite huvudvärk imellanåt av det.

Filmen i sig var lite små gullig och familjär men att se den fler gånger än en tror jag inte kommer ske för min del. Hade helt klart förväntat mig ngt betydligt mer av manuset då boken är en av de bästa böckerna genom tiderna enligt mig. och då det redan finns ett gäng olika filmer gjorda av boken. Men som sagt en lite smått gullig och familjär film som är OK att se en gång.

1 kommentar:

malle sa...

hej! jätte fin blog tycker jag :) Ska nog följa dig , vad tycks om det? :)
Jag skulle bli så glad om du kommenterade min blog också! svara gärna där ^^
kram

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida