Dr. Oetker pizza Tradizionale

Jag fick vara testpilot för Dr. Oetker pizza Tradizionale och idag så passade jag, gubben och de två småttingarna på att testa pizzan.



Vi hade köpt in 3 st med spenat smak och helt gudomliga var dom. Knapriga och samtidigt mjuka och saftiga. Innan jag smakade så tyckte jag att det såg ut att vara alldeles för lite ost på dom men då man åt pizzan så var det helt perfekt. En pizza som vi absolut kommer att köpa igen då den var helt i klass med pizzan från pizzerian och dessutom betydligt billigare och bara att ta fram från frysen och värma snabbt i ugnen då hungern kommer.

1 kommentar:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag fick också prova den där, och jag tycker också den var helt gudomlig! Jag tycker den är godare än pizza från pizzerian till och med :)

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida