Strax sussa här nu.

jag är trött och Tyr har fortfarande feber. Ätit har han gjort lite grann nu under kvällen så hoppas på att det är ett tecken för att han är på bättrings vägen. Hosta har dock även det kommit. Jag håller tummarna för att jag slipper åka på det.

Alicia har i alla fall hunnit med ett träningspass och på tal om hennes konståkningsträning så är det förberedelser inför isshowen som har börjats inleda. Försäljning av anonsplatser osv samt snart för min del dax att börja sy konståkningsdräkter igen. Ska försöka få tag på mönster av tränaren denna gången så man slipper sy dräkter på helt egen hand.

Själv så har jag ett mötesprotokoll som måste renskrivas från ett årsmöte men har inte fått tummen ur ännu och ikväll så fanns det då inte heller ngn tid över. Imorgon så ska gubben ut på kvällen så då lär jag nog inte heller hinna med det. Ja om jag nu inte kör natte tid vill säja.

Strax sussa här nu.

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida