All heder åt alla dessa 1800 tals kvinnorna

Fy fan vad jag har ont idag. Är det så här nu under helgen oxå måste jag boka en tid på vårdcentralen under måndagen. Vill bara bita mig i läppen för varje steg jag tar, så jag inte går omkring och åmar mig hela tiden. Känner hur slut och trött jag måste se ut. All heder åt alla dessa 1800 tals kvinnorna som födde 10 till 20 ungar. Hur tusan orkar deras kroppar med det???? I och för sig var de ju säkerligen i betydligt bättre fysisk form än vad jag någonsin varit i. Dax snart kanske att gå ner lite i vikt, vem vet om det kan spela in en roll i det hela?

Halva arbetsdagen fixad, snart vila hemma...

Alexander är sjuk hostig och nere så han har stannat hemma idag. Gubben trode att Alex bara fejkade men det lär ju synas senare det i så fall. Tror inte själv att han är så satans dum så han ljuger om ngt sådant just nu.

2 kommentarer:

~ ♥ Flerbarnslivet ♥ ~ sa...

Kan nog vara en smart ide att kolla upp det onda. Det kan ju bero på något du inte vet om.
Önskar er en fin helg!

Prinsessanadia sa...

Dom hade väl inte så mycket val?!

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida