bara en dag kvar

Nu har tiden smullit till igen med bara en dag kvar till semestern sitter jag här i denna stund och funderar på hur fort inte semstern kommer smälla till. Ja jag är sådan som får ångest över att jag tar ut semestern strax före jag går på den. Orsaken?, Ja antagligen för att jag vet att nu tar jag ut ledigheten som jag enbart kan göra en gång per år och snart så är det ett helt år kvar innan ledighet igen.

Det är så himla tråkigt då man alltid går och har ångest för att man inte kan stanna upp i just i nuet och bara njuta. Undrans om det går att jobba bort på ngt vis!?

Hur som helst så har barnen haft ytterligare en underbar ute dag. I skuggan har det varit helt okej idag så det är där som hela familjen har befunnit sig.

Alexander och Tyr busar runt på bakgården.

2 kommentarer:

Dvärghundspossen sa...

Du får försöka så gott det går att bara NJUTA av semestern, det behövs!

YoKo - Liten Anna sa...

Tjaa..hur jobbar man bort det? Kanske genom att lära sig av sina barn...se hur det för dem bara finns NU, här och kärlek till livet och momentet! Fantastiskt vad de kan ge oss om vi bara tar oss tid att stanna upp och se hur de lever och är...men så är man ju moder och försöker få ALLT att fungera....jaa du....

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida