grymt trött

Nu är jag grymt trött. Har haft en ute dag som heter duga och det har tagit på känner jag. Känner av ngn allergi oxå för ögonen rinner, näsan likaså och nyser gör jag hela tiden. Vette tusan vad det är som jag har varit upp i som fått mig så här.

Barnen ser på Harry Potter nu och förhoppningsvis så ska de sova innan filmen är slut. Herre gud snart är halva semestern gjord. Ångesten för jobbet kommer krypandes sakta. Även om nu jobbet inte är så tokigt då man väll kommer dit men skulle ha känts bättre om man hade ett lite mer betydelse fullt jobb än att bre smörgåsar, ta betalt och städa. Fast sådanna jobb som har mening krävs ju oxå mycket tid och energi från en, vilket är svårt att ge då man har fyra barn.

4 kommentarer:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Vart är det du jobbar?

Sara - Ensamstående mamma sa...

Ah okej.. Du får hojta om du får höra att det söks folk :)

Sara - Ensamstående mamma sa...

Även om man inte har utbildning eller erfarenhet?

Sara - Ensamstående mamma sa...

Okej, men då ska jag ta och göra det.. Ska googla fram en massa städföretag här i stan och gå runt till dom och lämna mitt cv personligen :)

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida