Känner mig rätt skum i humöret

Mitt i natten och småttingarna sover inte. Känner mig rätt skum i humöret för tillfället.

Förstår inte hur vissa människor på fullaste allvar kan tycka och bete sig som dom gör. Känner att jag är grymt less på vissa händelser. Händelser där jag själv tycker att jag handlar rätt men andra håller inte riktigt med miug. Det är skumt hur mycket energi sådanna typer av människor kan ta från en. Så då är frågan, då man själv anser sig ha handlat rätt och sedan får mycket negativa energi bovar från vissa håll, ska man då bara låta dom ta energin?

Då jag faktiskt själv verkligen efter långa funderingar har tagit ett beslut som jag står fast vid och tycker är det enda jag kunnat göra i den situationen som jag var i och sedan får skit för det beslutet. Trots att jag förklarat hur jag resonerat för mitt tagna beslut. Ska jag då fortsätta fråga den typen av människor om råd? Nej, just nu känns det som ett ganska glasklart beslut att bara stunta i den typen av energi bovar för ett tag.

Man ska omringa sig av människor som ger en energi, kunskap eller glädje inte folk som försöker göra en till åtlöje för sina bristande kunskaper.

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida