knivmord

Här har det varit riktigt lugnt och skönt än så länge. Barnen har i stort sett varit ute hela tiden. Rastat vår gröna leguan, Labolina ett tag i solen. Så helt klart en slappar dag. Vi har tagit fram lite kött ur frysen så vi ska grilla ikväll. Gud så gott det är med grillat.
Funderar på att ta min kopp kaffe och lägga mig ute med en korsords tidning ett tag. Gubben sover här i soffan så det lär ju inte bli att åka iväg ngt den närmaste tiden i alla fall.
Såg att det hänt ngt fruktansvärt här i Umeå. En 7 årig pojke som knivmördades i en lägenhet på Tomtebo, usch. Tänk att ngn kan göra ngt sådant mot ett litet barn. Antar att det är en invandrar familj med tanke på att två redan är anhållna och att de är anhöriga. Tänk att det har hänt här i Umeå. Mer går att läsa här: vk och DN

3 kommentarer:

Djurnord sa...

Fan vad sjukt alltså...

Sara - Ensamstående mamma sa...

Det är så fruktansvärt det som hänt på Tomtebo.. Pappan sitter nu häktad som jag har förstått det. Usch, jag kan inte förstå hur man kan göra så mot ett litet barn.

Anonym sa...

Hur i hela friden kan du "anta" att det är en invandrarfamilj?

Jag kan upplysa dig om att barn har mördats av sina föräldrar i alla tider och i alla kulturer. Även i Sverige.

Föreslår att du tar bort din rasistiska blogg.

/gigge

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida