sätta igång kaffe bryggaren

Så var det söndag igen. Imorgon så inleds sista arbetsveckan innan semestern, och ja jag räknar ner för fullt. Jag är sjukt trött och känner stort behov av att få vila.

Imorgon så kommer älskade Alicia tillbaka igen och idag så fyller stora pojken 14 år. Herre gud kan ni tänka er att jag har en son som är 14 år nu. Tiden rinner ju bara bort. Bara inse att man är riktigt gammal själv då man har barn i den åldern.

Nä dax att fixa vatten och "lim lim" som är välling åt småttingarna nu. De har frågat nu ett par gånger efter sakerna. Ska nog passa på att sätta igång kaffe bryggaren oxå.

3 kommentarer:

Barnens Hjältar sa...

Sv: Ja det är definitivt "sköt dig själv, skit i andra" likväl som "jag gör vad fan jag vill". Mer civilkurage kanske? Fast det kan ju vara förenat med livsfara.

Dessi sa...

Så skönt med kommande semester! :) Ha en skön söndag!

Lilitha sa...

Vilken härlig blogg du har...

Kram Lilitha

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida