The day from hell.

The day from hell.

Ja så var gårdagen för min del. Två överaktiva barn som skrek exakt hela dagen, bråkade hela dagen, trotsade hela dagen, gnällde hela dagen, tjatade hela dagen och vägrade göra som man säger åt dom.

Jag var så sjukt trött i öronen och huvudet att jag bara var tvungen att gå ut då gubben min satte på musik. Hur i helvete kan man koppla bort två oljudsmakare till små barn med musik?, det är ngt jag aldrig kommer förstå!

Jag gick till baksidan men där hade grannarna så jäkla högt ljud från Tv:en så inte hjälpte det. Gick ett varv runt gården men då kom barnen ut efter mig och gjorde alla oljud runt mig fortfarande.

Suck... Ibland så känner man faktiskt igen sig i tjuren Ferdinands filmen där mattadoren sliter av sig allt hår i frustration. Exakt som han måste jag ha känt mig igår.

Sitt ner o koppla av ett tag till ferdinand

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida