hakkors i barnboxen

varför skulle man bli förvånad att detta sker i Umeå...?

Det är ju Frasse Ersboda! Vilka andra har så jäkla dålig koll på saker och ting?


(bild lånad från VK)

Kan säga att man först blir grymt förvånad av att läsa artikeln i VK. Men sedan då man ser vilken utav alla resturanger i Umeå det är som har lyckats skicka med tatueringar med hakkors till barnen i deras barnboxar så slutar man genast att förvånas.

Jasså var det dom ja det förklarar ju saken. Totalt okunnig och obrydd personal som i grunden måste bero på typ världens sämsta chef, skulle jag kunna anta då det oftast är chefernas jobb och engagemang som reflekteras i deras personals jobb.

Hur som helst så klarar Frasses på Umeå, Ersboda aldrig utav att göra rätt. Alltid glömmer dom ngt och det tar hundra år för maten att bli klar. Rekordet i att få fel från Frasses Ersboda har nog en av mina grannar som kom hem med Hamburgare åt hela familjen som saknade själva hamburger köttet.

Hur fasiken kan man glömma att slänga på köttet när man gör hamburgaren? Sedan inte bara på en av dom heller utan tydligen på alla deras hamburgare den gången. Så jävla sjukt.

Och ja från att ha lämnat den röda tråden så har Frasses på Ersboda tydligen lyckats igen. Genom att skicka med tatueringar med den nasistiska symbolen ett hakkors i barnens barnboxar.. Ja herregud säger jag bara!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man ska inte tro på allt man läser i Svensk media.
Det handlar om ett solkors och inget hakkors.
Det har inte det minsta med nazism att göra, och hakkorset är faktiskt det också en symbol som är en positiv sak i många kulturer, googla själv och läs. I Kina tex.
Det är bara här i Sverige vi är livrädda för allt som kan påminna om nazismen.

Sara - Ensamstående mamma sa...

Det är tragiskt.. Men läste i kommentarerna på vk.se att det tydligen är en solsymbol, eftersom den blir spegelvänd när man sätter fast den på kroppen.

Jag har faktiskt ingenting att klaga på när det gäller Frasses, jag tycker det är superbra service där, trevlig personal, god mat och man får maten snabbt. Kanske har jag bara haft tur, isf hoppas jag att det fortsätter så också ;P

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida