en jobbig dag för flera i familjen

Har varit en jobbig dag för flera i familjen. Alicia är inte nöjd med sitt tävlingsprogram som hon blivit tilldelad.       Hon var faktiskt riktigt förtvivlad med en massa känslor som svämmade över. Jag tänkte att jag skulle prata med tränaren och se om det går att göra programmet lite mer "Alicia" vänligt. Alicia vill ha betydligt mer arm rörelser. Sedan så tror hon att alla andra tjejer får betydligt mer träning av tränaren än hon så allt var så orättvist och dumt. Spelade som ingen roll vad man försökte säga och förklara.

Tyr har dessutom han haft nära till låsningar hela tiden. Fick två ganska jobbiga låsningar där det ena ledde till utbrott som jag inte ens önskar min värsta fiende.

Så nu känns det riktigt skönt att det äntligen är fredag nu snart. Helgen behövs verkligen. Den skulle bara vara dubbelt så lång.

Har en massa tyger här hemma som jag tänkte få dela ut till andra mammor/pappor som ska ha showen i samma grupp som Tyr och Freja. Sedan ska vi diskutera hur allt ska bli så vi har likadan kläder på alla barnen. Nu startar det snart, sy maraton här hemma hos oss.

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida