helt enkelt omöjligt

Tyr har dock haft två ordentliga låsningar idag igen. Kast, skrik, fula ord, bitandes och slag. Jag börjar känna mig sjukt frustrerad. Hur i all världens dag tar man honom ur den aggressiva stämningen som han hamnar i? 

Det jag har läst mig till än så länge så är det helt enkelt omöjligt. Hamnar barnet där i härdsmältan så finns ingen återvändo. Man kan enbart undvika utbrotten genom att lära sig läsa av barnet och att undvika situationerna då låsningarna sker.

Hur fan håller man fast en pojk som blir så explosiv som Tyr då dom är betydligt äldre? Jag klarar ju knappt av det i dagsläget. Jag börjar redan nu få ångest och oro över det. Hur tusan kommer detta gå om inget fungerar?

min älskade underbara prins

1 kommentar:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Kanske kan bli aktuellt med medicinering när han eventuellt får en diagnos och blir äldre? Hur går det med utredning, har ni fått komma till bup?

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida