Jag är oerhört besviken på dagiset

Helt otroligt vilken bra kväll det har varit. Småttingarna har tränat och jobbat på jätte bra. Dom tränade på show numret exakt hela passet och barnen blev uttråkade men fortsatte i alla fall att åka och träna.

Själv har jag haft ont i huvudet hela dagen. Får hoppas att det släpper tills imorgon så man kan jobba. För jag kommer inte att åka till jobbet om jag har lika ont i huvudet imorgon som jag har haft idag.

Dagis fortsätter strula. Blir så himla irriterad och besviken. Dom kan bara se det på sitt sätt. Att det är hanterbart för dom och de kan inte se skillnad på hans problem jämfört med andra barns problem. Hur kan ett dagis blunda så otroligt mycket för att se saker ur barnens perspektiv. För det kan ju inte vara så satans svårt att fixa små saker som hjälp till ett barn som är hanterbart då man vet att det man gör hur som helst i alla fall kommer underlätta livet för barnet. För visst är det vad en pedagog är till för att underlätta och se barnens behov så de kan känna trygghet och utvecklas till bra individer. Varför ska dagiset bråka och tjaffsa om ngt så jävla simpelt!?

Jag är oerhört besviken på dagiset och jag tror att mitt förtroende för denna personalen är borta för alltid. För är dom så lata så de inte ens ids fixa detta självmant för Tyrs skull så ja då orkar dom nog inte lyfta ett finger för ngt barn vid behov.

Synd att rektorn på det andra dagiset är borta på semester men vi funderar starkt på att försöka flytta pojken. Vi behöver få ha honom på ett dagis som uppmärksammar och lyfter honom som individ inte tvärtom.

1 kommentar:

Emma Lannebrink sa...

Hej! Nu har jag bytt till nattstad istället för blogg.se
Besök mig numera på http://nattstad.se/adhdochfoto , kommer snart bli adhdochfoto.se igen!
Eftersom vi har gjort ett bloglovinbyte så meddelar jag det här.
kram

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida