vabbar idag

Är hemma och vabbar idag. Alicia som är sjuk med ont i magen. Hon åt ingen middag igår och det är först nu kl 12.00 som hon fick i sig mat. Inte alls likt henne då hon i vanliga fall är väldigt beroende av att få mat vissa tider. Så nu hoppas jag att magknipet inte utvecklas till ngt mer.

Jag har fått vilat lite. Hunnit sova och göra bort lite måsten så det känns att den vardagliga stressen fått sig en dags vila. Underbart, kan lova att det behövdes för min del. Det är alldeles för mycket som sker just nu så jag är konstant stressad annars.

1 kommentar:

Robin sa...

Hej =)

Jag har i flera omgångar försökt att få tag i dig nu. I och med att du vann i vår Estrella tävling.

Kan du vara vänlig och maila över ditt fullständiga namn, samt adress till oss asap (info@thegamingground.com).

Annars så får vi dessvärre låta vinsten gå över till någon annan. Ha en bra dag och helg, Mvh Robin TGG

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida