Inget jag tackar nej till

Snart påsk och lång helg. Inget jag tackar nej till.

En stor härlig full måne lyser ner på mig just nu.

Idag har vi haft möte med rektorn på Tyrs dagis. Gick väl rätt bra antar jag. Jag är tydligen en gedigen, stark kvinna som kämpar för mitt barn. I alla fall om jag ska ta rektorns ord på allvar. När vi kom hem så hade vi fått hem ett brev med bekräftelse om Tyrs flytt till ny förskola. Efter sommaren bär det av till den nya. Blir nog lika bra det då vi varit lite missnöjda med nuvarande dagiset och då vi känner att vi får mer empati och förståelse från den andra rektorn.

Men han kommer att hamna i en 5 års grupp då om jag förstår rätt och hur det kommer fungera för Tyr vet jag inte. Bara hålla tummarna att det kommer fungera bra.

2 kommentarer:

Mia-Marie sa...

SVAR: Hejsan =) skulle vi gärna vilja göra - hälsa på!
Och nej, har endast 1 barn - dottern...

Kanske jag kan skicka ett mess på facebook - så kan vi hojtas där om när det skulle passa - hälsa på!?

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Vad skönt att samtalet gått bra. Aldrig roligt när saker inte fungerar. Vi går också på BUP med vår tjej som fyller 10 i år, det har tagit så lång tid innan vi ens fått hjälp. Få se vad utredningen leder till, tycker det går väldigt segt.

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida