Tävling - 1 års förbrukning ocean tvättmedel


Nu mina läsare kan ni vinna 1 års förbrukning av tvättmedel. Inte mindre än Ocean Dubbeldryg en 9 kg hink som räcker till 428 tvättar. Vinnaren får hinken hemskickad utan avgift till sin dörr. 
www.oceanprodukter.se har tagit fram världens första klimatneutrala tvättmedel, som även är det första tvättmedlet som har fått miljömärkningen Ecolabel (EU-Blomman), Ocean Dubbeldryg. Dubbeldryg är precis vad det heter, dubbelt så drygt som något annat tvättmedel. 25 ml (21g) räcker för en vanlig maskin tvätt. Det är även godkänt av Astma och Allergiförbundet vilket är super för alla barnens känsliga hud.
I och med den låga doseringen så minskar även det risken för reaktioner på huden. Dessutom minskar både transporter och lagring med 50%, vilket sparar energi och vår miljö.
Dom säljs bara i fackhandeln och på nätet. Exempel på fackhandlare som har deras sortiment är Granngården, Bolist, en del Coloramabutiker mfl.
För att tävla ska du:
1, Lämna ditt namn & mailadress (fältet ovanför meddelande fältet räknas inte) antingen som kommentar eller till min mail angelasdream@hotmail.com.
För en extra chans:
1, Dela tävlingen på facebook eller annat ställe
För en till extra chans:
2, lägg till mig på bloglovin meddela mig vilket nummer du blev eller om du redan följer mig så gilla inlägget på bloglovin och meddela mig vilket nummer du blev där.
Follow Angelica - Fyrbarnsmamman

Obs!

  • Sista tävlingsdag: 20130415
  • Tävlingen är gratis att delta i. 
  • Vinsten kan inte bytas mot kontanter och eventuell vinstskatt betalas av vinnarna.
  • Vinnarna utses av tvattlapp.blogspot.com.
  • Juryns beslut kan inte överklagas.
  • Vinnarna kommer att publiceras på min blogg. Har jag inte hört ngt inom en rimlig tid från vinnaren så dras det en ny vinnare.
  • eventuella problem som uppstår i och med tävlingen som inte tvattlapp.blogspot.com kan råda över kan inte heller tvattlapp.blogspot.com ersätta eller hållas ansvarig för.
  • Har ni svårt att lämna kommentar här i bloggen så skicka svaret till angelasdream(at)hotmail.com istället
Lycka till!

65 kommentarer:

Sara - Ensamstående mamma sa...

1. Jag är med, Sara Kramer, sara_kramer@live.com

2. Har delat tävlingen offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/601789813183618

3. Följer dig redan på Bloglovin, men gillade inlägget och blev gillare nummer 1.

Emely Tuväng sa...

Jag är med och tävlar; emely_tuvang@hotmail.com

Delar tävlingen på facebook: Emely Tuväng

Följer dig redan på facebook, gillar inlägget som nr 2.

:)

veronica hedlund sa...

åhh jag vill jätte gärna vara med i denna fantastiska tävlingen..

jag har delat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-tvattmedel-for-1-ar/

följer dig redan på bloglovin så gillade inlägget som nr 3

kram och trevlig påsk önskar veronica

veronicahedlund@hotmail.se

Anonym sa...

Hej! Är självklart med och tävlar ;)

Anna zizzy@spray.se

Dessie Borgström sa...

Jag är med! :)!

Delat http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2013/03/tvattmedel.html

Gillade inlägget som nummer 4 på bl :)

Hoppas sååå på vinst, hade underlättat nu när jag ska starta eget :D

Dessie - Mamma till Alicia & Kevin
dessie_2000@hotmail.com
http://dessie.nu

Maddä Lagerstrand sa...

rosamaddis@hotmail.com följer på bloglovin och delat på facebook: http://www.facebook.com/rosamadde/posts/276477889153490

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Jag är gärna med. Med så många i vårat hushåll går det åt massor av tvättmedel så detta skulle komma väl till pass.

1. Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma lotten_81@spray.se

2. Har delat tävlingen på facebook https://www.facebook.com/lottiz.tornqvist

3. Följer dig redan och har gillat inlägget på bloglovin. Nummer 5 är jag.

Carola L sa...

Jag är med!

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/march/tvattmedel.html


tavlingar(at)officefixarna.com

Anonym sa...

Jag är med! Hengameh . Hengameh_85@hotmail.com

Anna Ka sa...

Anna Maclarn - sonalewa @ gmail.com
Är gärna med och tävlar.

Fröken M - Vinn Edet Torky Flexible och en årsförbrukning papper ! sa...

Jag vill vara med ! Fråga mig inte varför, men att tvätta är min favorit hushålls syssla och jag spenderar minst ett par kvällar i vecakn i tvättstugan av egen fri vilja :)

Michaela Ambjörnsson - frokenmela@mail.com

Delar tävlingen på fb i samma namn oc eftersom jag redan följer dig med Bloglovin så gillar jag inlägget som nr 6 :)

Kram och GLAD PÅSK !!

Anonym sa...

Hej!
vilken behövlig vinst!
Jag är gärna med! Jag har delat tävlingen på facebook!
/Gabriella Ekdahl från Uppsala
mail: pepsan4@hotmail.com

GLAD PÅSK! :)

MariaM sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Delar på fb (Maria Mattson).

Föjler dig på bloglovin som nr 190.

Mvh Maria
mirre2@hotmail.com

Anna M sa...

Jag är gärna med och tävlar =)
Delar på facebook med namnet Anna mårtensson fd fasth.
vildvatten@hotmail.com

Petra sa...

Hej!

Vilken superbra tävling!

Jag har gillat och delat tävlingen på FB alias: Petra Christensen

http://www.facebook.com/#!/petra.christensen.9

Jag följer sedan tidigare på bloglovin och delar inlägget!

Hälsar
Petra Christensen
gnuttisen@hotmail.com

liselotte sa...

1. Jag är gärna med och tävlar.
2. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2013/03/tvattmedel-154.html
3. Följer dig redan på bloglovin, gillade inlägget som nr 8
liselotte.202andersson@telia.com
Glad Påsk, Liselotte

Anna sa...

Hejhej!

Jag vill gärna tävla om tvättmedel. :)

Glad påsk!
Kram Anna
vittellersvart@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med!
Nanna

nannaeATlive.se

Heidi Larsson sa...

Jag är med och tävlar! Följer redan din blogg på Bloglovin' men har gillat tävlingsinlägget där som nr 9.

heidilarsson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med och tävlar!!
Delat tävlingen på min facebooksida (Jessica Hellström)
Följer din blogg blev nummer 191 att gilla!

Jessica Hellström
jessica_hellstrom@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Följer dig på bloglovin sen förut. Gillar inlägget som nr 10

blogg@annakarlsson.se

Delat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/04/01/tvattmedel-154/

Vore guld att vinna det här med två barn hemma. Går ju åt en del tvättmedel då.

Frida Bergner sa...

Jag är med och tävlar i mitt namn: Frida Bergner.

Delar tävlingen på min FB-sida: https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/534160093293832

Följer dig via bloglovin som nr 193

Min E-Post: frida-6@hotmail.com

Åsa sa...

Jag är gärna med :-)
1. Spacegirl_@spray.se
2. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/april/15-april-vinn-tvattmedel.html

Lotta sa...

Jag är med! Har länkat från min blogg också.
http://lottaochlivet.blogspot.se/2013/04/tavling.html

Blev så nyfiken på tvättmedlet att jag nog köper en provförpackning om jag inte vinner. :-)

Lotta sa...

Glömde ju min mailadress!
lotta.wiberg2@telia.com

Mathilda sa...

Vill gärna vara med och tävla :)
mathilda.robertsson@gmail.com
/Mathilda Robertsson

Amanda sa...

Jag skulle jätte gärna vilja vinna!
amandanyman96@hotmail.com
///amanda

Jessica sa...

Jessica Roos (jessica_roos@hotmail.com) vill så klart vara med och tävla!

Parfymista sa...

Jag vill vara med!!!

Elisabeth McCann
psychedelic6@gmail.com

En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma sa...

1. Elin Tegström
elinteg81@gmail.com

2. Jag har delat på min fb-sida (Elin Tegström)

3. Jag följer dig nu, blev nummer 196

Och nu HOPPAS jag på tur. Detta skulle vara hur bra som hellst att vinna nu när vi är en till i familjen :)

joi sa...

såklart är jag med!!

Älskar svenska produkter!

Följer dig alla redan :D
johanna andersson-joi1977@spray.se

Camilla sa...

Jag är med! :)
Camilla Jonsson
cam.jon@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken praktisk och bra vinst! Den vill jag gärna vinna. Har delat tävlingen på FB (http://www.facebook.com/pallella.lullin)
Pallella Lullin
pallella@spray.se

jessamy sa...

Hej.

Jag vill vara med!! =)

Jag följer dig redan på BL och du har 196 följare.

mvh linnéa

jessamy_@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken bra tävling!

Jag är gärna med!

Jag har delat och tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/372826499498195

MVH

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Anonym sa...

Hej är gärna med o tävlar om tvättmedel!!!
Jag har delat tävlingen på fb under mitt namn juan escudero.
hoppas på rena kläder i vår. :)
beatrice_malwian@hotmail.com

Ingrid - Mamma till två sessor sa...

Åh jag är JÄTTEGÄRNA med! Så mycket tvättmedel som går åt nu med två små barn under 2 år så skulle det här vara en väldigt välkommen vinst :)

Jag delar på FB (Ingrid Polly)
Jag följer dej redan på bloglovin och blev den 11e som gillade inlägget.

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Anonym sa...

Delat på fb :) Malin Nilsson malinoxie@gmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Mrs Buchholtz sa...

Suzanne Buchholtz
Susenknopp@hotmail.com

Låt turen vara på min sida denna gång! :-)

Mrs Buchholtz sa...

Jag följer dig sedan länge, gillade inlägget och blev nummer 12.

Suzanne Buchholtz
Susenknopp@hotmail.com

Pernilla W sa...

Hej,
klart jag vill va med i denna toppentävling :)
♥ (Pernilla Wamsjö , nillwa@hotmail.com)
♥ Tipsar / Länkar till tävlingen här:https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/122762681248051
♥ Följer dig på BL och blev nr 13 att gilla inlägget :)

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är med och tävlar!

Länkar på bloggen: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/april/tvattlapp.html#comment
Länkar på facebook:
https://www.facebook.com/nilssonpettersson?ref=tn_tnmn

Följer dig redan på bloglovin sen länge, blev nr 14 som gillade inlägget <3

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anonym sa...

Christina Frisberg
Jag hänger på tävlingen
jag delar på fb
jag följer dig på bloglovin. hoppas på att slippa släpa mera på allt tungt tvättmedel. hoppas, hoppas, hoppas!!
frisanpoxy@hotmail.se

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla om tvättmedel från Oceanprodukter, är ingen hejare på å tvätta, men man kanske ska imponera på frugan o komma hem med tvättmedel o lära sig maskinen.
Juan Escudero heter gubben.
beatrice_malwian@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Toppen! Jag är jättegärna med, stor familj = mycket tvätt = massor med tvättmedel! Toppen att OCEAN rekommenderas av Astma- och allergiförbundet också, då det finns känsliga i familjen.:)

Delar vidare på FB! ( Katja Hiekka )

Mvh
Katja

Caroline Andersson sa...

Caroline Andersson
caroliinea@hotmail.com

Delat tävlingen på facebook - Caroline Andersson https://www.facebook.com/CarolineAndersson93?ref=tn_tnmn

Följer dig redan, gillade inlägget som nr 16 :)

Håller tummarna!

Anonym sa...

Självklart man vill vara med på detta. Med en liten till på väg så blir det ju en hel del tvättande. ;-)

nygardsfahlen@hotmail.se

Anonym sa...

Är gärna med :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

sara sa...

Nu är jag med och tävlar!
jag har skrivit om tävlingen i min blogg. se länk ovan!

Sanna sa...

Jag är super gärna med och tävlar, detta är ju en super vinst.

Har delat tävlingen på FB (Sanna Kaakinen).

Följer din blogg på bloglovin sedan tidigare, och har gillat inlägget som nr 17.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anna Lundkvist sa...

Jag är supergärna med Anna Lundkvist, hillevianna@hotmail.com

Följer din blogg sedan länge och gillar inlägget som nr 18

Nu håller jag tummara.

Ing-Marie sa...

Jag är med.
ithorsell@yahoo.se

Emma S sa...

Vill självklart vara med. Pappa säger att de är de enda tvättmedlet han använder men än har jag inte hunnit prova :-)
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med och tävlar!
Perfekt för en småbarnsfamilj!

Med vänlig hälsning,
Magnus
soder76@spray.se

saga (sagapahlsson@live.se) sa...

Saga Påhlsson, sagapahlsson@live.se
Följer dig redan på bloglovin, och blev nr 18 att gilla inlägget :)

Anonym sa...

Pia ÖBerg oberg.pia@hotmail.com

Med vänlig hälsningar

Pia

Anonym sa...

Hej
Jag är gärna med och tävlar
marie.lindberg@bredband2.com

Patrik Persson sa...

Jag är gärna med och tävlar.

patrikp_87@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med och tävlar!

Delat på FB : https://www.facebook.com/eleonor.hallbusdahlin

mvh eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Deltar gärna!

mvh Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Jag vill tävla!

mvh Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Jag är med!!!

mvh Birgit

birgitmattsson@spray.se

JoHaNNa sa...

jag är gärna med :) tänk vad skönt att slippa lägga slantarna på tvättmedel och istället kanske spara dom till en semester eller något :)

johanna.hellberg@hotmail.com

2. delat på fb: Johanna Hellberg
3. har dej sen länge på bloglovin men gilla inlägget som nr. 18

Zandra S sa...

Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla! :) <3

Vi har alltid använt billigt parfymerat tvättmedel.. Men nu väntar vi vårat 1:a barn, och då är det parfymfritt som gäller till den känsliga huden! Dock är det tvättmedlet inte gratis, så att få vinna en hel årsförbrukning vore ju en DRÖM och GULD värt!!! <3 <3 <3

1. Zandra Svantesson.
Mejl: zandra_svantesson@hotmail.com

2. Har gjort ett inlägg på min blogg här:

http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2013/april/tavling-154.html#comment

3. Gillat inlägget på bloglovin. Blev person nummer 20 med att göra det.

Nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan! <3 :)

zandra_svantesson@hotmail.com

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida