Tävling - Snorisar, Trygg och enkel medicinering



Snorisar är en unik, sagoinspirerad apotektsprodukt som gör medicinering lekande lätt. Produkten finns till för att göra det tryggt och enkelt för barn att ta medicin under sjukdom.

Nu öppnar Snorisar en egen webbshop. Det betyder att alla föräldrar enkelt och säkert kan handla produkten online och få den levererad hem inom ett par dagar. Snorisar finns sedan tidigare på cirka hälften av DocMorris apotek.

- Webbshopen är ett komplement till vår försäljning via DocMorris och ska göra det möjligt för alla att köpa en Snoris oavsett var i landet de bor, säger Carl Svahnström, grundare Snorisar AB.

Produkten kostar 159 kronor och är ett komplement till medicin. Sortimenten kommer att uttökas med fler produkter från Snorisar på sikt.

Om produkten Snorisar är en produkt som motiverar små barn att ta sin medicin och motverkar den stress som kan upplevas traumatisk för små barn. Snorisar kombinerar lärdomar och knep från barnläkare, barnpsykologer och småbarns-föräldrar, samlade i en unik och beprövad metod. Produkten består av en sagobok och en silikonfigur och den finns i dagsläget på drygt hälften av apoteken inom kedjan DocMorris.

Rekommenderad ålder 1-6 år.

www.snorisar.se 

Tävlingen är avslutad vann du?

För att tävla ska du:
1, Lämna ditt namn & mailadress (fältet ovanför meddelande fältet räknas inte) antingen som kommentar eller till min mail angelasdream@hotmail.com.
2, Lämna en motivering varför just du ska vinna
3, Gilla dom på facebook https://www.facebook.com/Snorisar?fref=ts
För en extra chans:
1, Dela tävlingen på facebook eller annat ställe
2, lägg till mig på bloglovin meddela mig vilket nummer du blev eller om du redan följer mig så gilla inlägget på bloglovin och meddela mig vilket nummer du blev där.
Follow Angelica - Fyrbarnsmamman


Obs!

  • Sista tävlingsdag: 20130408
  • Tävlingen är gratis att delta i. 
  • Vinsten kan inte bytas mot kontanter och eventuell vinstskatt betalas av vinnarna.
  • Vinnarna utses av tvattlapp.blogspot.com.
  • Juryns beslut kan inte överklagas.
  • Vinnarna kommer att publiceras på min blogg. Har jag inte hört ngt inom en rimlig tid från vinnaren så dras det en ny vinnare.
  • eventuella problem som uppstår i och med tävlingen som inte tvattlapp.blogspot.com kan råda över kan inte heller tvattlapp.blogspot.com ersätta eller hållas ansvarig för.
  • Har ni svårt att lämna kommentar här i bloggen så skicka svaret till angelasdream(at)hotmail.com istället
Lycka till!


19 kommentarer:

Emely Tuväng sa...

Jag är med och tävlar; emely_tuvang@hotmail.com

Vill vinna för att detta vore perfekt nu när grabben börjar komma i en envis och trotsig ålder!

Gillar dem på facebook; Emely Tuväng

Följer redan dig på bloglovin, gillar inlägget som nr 1.

Emely Tuväng sa...

Delar tävlingen på facebook också!!

Carola L sa...

Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/march/snorisar-2.html

Gillar på FB (Carola Lind)

Jag vill vinna eftersom det skulle vara mycket lättare att få i killen jag jobbar med sin medicin med hjälp av pedagogisk lek!

tavlingar(at)officefixarna.com

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

1. Jag vill gärna delta. Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma lotten_81@spray.se

2. Jag skulle vilja vinna då jag haft stora problem med att ge medicin till mina minsta. Inget har hjälpt och då har jag ändå läst om hur man kan hjälpa barnen till att ta sin medicin, en barnkurs för ssk. Därför är jag nyfiken på detta för att se om det funkar.

3. Jag har gillat på facebook som Lottiz Törnqvist

Extra: Delat tvälingen på facebook i samma namn som ovan.

Följer dig på bloglovin och gillat som nr. 2

Anonym sa...

Vill gärna vara med & tävla :) lilljenny83@gmail.com
Gillar på fb ( Jenny Moen)
delar även tävlingen på fb & följer dej på bloglovin :)

Detta hade varit perfect till våran lillan sessa som har haft mycke förkylningar nu. Denna va ju så otroligt söt så det skulle göra allt lättare :)

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Jag är gärna med och tävlar. Har en liten kille hemma nu men om knappa året så kan det här vara en bra grej ifall han behöver ta medicin.

Gillar på FB, Anna Karlsson

Länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/04/01/snorisar-84/

blogg@annakarlsson.se

Anonym sa...

Hej! Tävlar gärna :) Gillar på fb (Matilda Pettersson).

Skulle vilja vinna detta till min 1,5 åring som är lite skeptisk så fort det är tandborstning, nässprayande, alvedonande och annat på gång ;) Kanske kan snorisarna hjälpa till att göra saker och ting lite lättare när han blir sjuk!

Mvh Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

Anonym sa...

Gillar inlägget på bloglovin också! (Nr 3)

Mvh Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

Jag är gärna med!
Robin brukar vakna på nätterna med sån jobbigt växtvärk och när man först frågar så vill han ha Alvedon, men så går jag och hämtar det för att ge honom och då vägrar han... Så att istället då komma med en Snoris skulle nog få honom på andra tankar :) Sen kommer den säkert komma till användning till bebisen som ligger i magen just nu också :)

Jag blev följare nummer 194 på Bloglovin :)
Nu håller jag tummarna för Robins skull!
KRAM
beabofink84@gmail.com

joi sa...

Självklart är jag med. Detta år går till världshistorien med sjukdomar. Kanske kan man göra dem lite roligare nästa gång.. eller ja .. lite roligare iaf..
prenumererar redan på dig :D

kram kram

Anonym sa...

Klart att jag är med och tävlar!! michelin_ab@yahoo.se

Jag borde vinna då jag väntar smått igen och det vore en kanon present till syskonen som väntar med spänning p åsitt nya syskon.

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna för att kunna ge den till min bästa vän som har det så jobbigt och ständig "sjukstuga" där hemma med alla barnen. Tror att det skulle kunna underlätta för henne!

Jag gillar på FB (Annika Nilsson)

Jag har även delat och tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/589773661034467

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Fröken svår sa...

Gillar på fb;
https://www.facebook.com/johanna.h.jansson
Efter att ha varit sjuka här hemma nästintill oavbrutet sen december så har vi haft mycket kämpande med mediciner och denna smarta pryl känns som att den skulle kunna underlätta. Att kunna ta fram den här lilla figuren mitt i natten skulle kanske göra medicinintaget till något annat än negativa upplevelser.
tipsat;
http://barajagochmin.blogspot.se/p/jag-tavlar.html
/Johanna
rockbarnettavlar@hotmail.com

Jenny sa...

Jag vill vara med och tävla!

jennydanielsson@live.se
Självklart är jag med på facebook tävlingen!

Ingrid - Mamma till två sessor sa...

Jag är gärna med!

Stora tjejen har hittills varit ganska snäll och lätt även när hon är sjuk, men de senaste månaderna har en trots växt sig allt starkare. Och den blir så otroligt mycket värre när hon är sjuk! Senast när hon hade feber med en bra bit över 39 och vi skulle få alvedon fick vi hjälpas åt att hälla i henne lite i taget.. Inget drömscenario! Den här vinsten skulle förhoppningsvis underlätta nästa gång det är dags.

Jag gillar sidan på FB sen tidigare och delar tävlingen offentligt (Ingrid Polly)

Jag följer dej redan på bloglovin och blev den 4e som gillar inlägget.

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

liselotte sa...

1. Är gärna med och tävlar, gillar på facebook, liselotte andersson. Skulle vara bra att vinna, för att testa om det fungerar på mitt barnbarn, som det inte går att få i medicin.
2. Följer dig redan på bloglovin, gillar inlägget som nr 5
Ha det gott, Liselotte.
liselotte.202andersson@telia.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Gillar på FB (Kristiina Söderström).

Att vara liten och sjuk är inte kul,
då vill man slippa massa strul!
Snorisar låter trygg och bra att ha,
när det är dags för medicinen att ta!

Med vänlig hälsning, Kristiina
krieppola@spray.se

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är med och tävlar!

Vill vinna för att ge detta till en vän vars son är förkyld titt som tätt och jag vet att hon är nyfiken på det här med Snorisarna och om det funkar. Vore kul att få ge det som en "tröstgåva" nästa gång pojken är krasslig! (eller varför inte i förebyggande syfte?)

Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

Delat tävlingen på bloggen: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/april/tvattlapp-2.html#comment

Följer dig redan på bloglovin, blev nr 6 som gillade inlägget

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anonym sa...

Hej!

Vilken underbar tävling!
Det här ör en ny pridukt som jag inte vetat om och den vore kanon till vår lilla Frej när han blir sjuk & det skulle göra jobbiga situationer mycket lättare.

Jag gillar på FB och delar tävlingen alias: Petra Christensen
http://www.facebook.com/petra.christensen.9?ref=tn_tnmn#!/petra.christensen.9

Jag följer sedan tidigare på bloglovin och gillar inlägget.

Hälsningar
Petra Christensen
gnuttisen@hotmail.com

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida