Dålig start till bra slut

Dålig start till bra slut. En pojke med lite sura miner hämtades från dagiset men fort hemma lyckades det vända och jag fick mig ett flertal leenden och pussar under kvällen.

Vi köpte hem ett nytt wii eftersom det är så pass rogivande för Tyr och han roar sig själv ett bra tag med det.  Detta förra slogs ju sönder men nu äntligen har han fått ett nytt.

Nu håller vi tummarna för en bättre period.

Frejas nya stövlar var förresten riktigt skit. Två stora hål på undersidan. Bara att åka och byta alltså. Det är inte bara Tyr som hade ett bra slut på dagen utan även Freja. Go o glad flicka som låg i min famn ett tag innan hon skullesova. Mina små sötnosar. Tänk vilken glädje dom kan sprida.

1 kommentar:

Amanda sa...

Välkomna på bloppis i min blogg! Massa fina grejer till riktigt grymma priser!
Nytt och begagnat! :)

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida