jag orkar inte

Alicia är äntligen tillbaka efter en lång vecka med sin farmor och farfar på Kanarieöarna.  Små barnen har verkligen saknat henne det såg man på hur de blev när de såg henne idag.

Precis som jag anade så fick dock Tyr en ordentlig härd smälta igen vid nattningen. Det har gått bra efter den första natten och nu då Alicia var tillbaka så blev det ytterligare en vana att bryta (trots att det är samma rutin egentligen). Att sova i samma rum som Alicia och Freja. Den nya rutinen är att nu är Alicia hemma.

Grejer flög och ytterligare en fjärrkontroll är sönder. Saker slets ner från sina platser ner på golvet istället. Lägenheten ser upp och nervänd ut, igen.

Jag orkar inte ta tag i det nu. Bostadens personal kommer på en titt imorgon för och se vilken standard lägenheten har men jag bara orkar inte ta tag i det nu. Så less och trött och ja det får se rent för jävligt ut helt enkelt.

Men nu sover alla mina tre yngsta små älsklingar och strax kommer även jag göra det.

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida