massor av flingor och oboy

Morgon och Tyr har redan haft en låsning så köksstolarna har flygit i köket. Detta eftersom filen var slut och han skulle absolut ha fil precis som sin storasyster som just hade tagit det sista. Lyckades distrahera honom och erbjöd oboy istället. Då han är en pojke som måste få bestämma hur mycket han har av ngt på tallriken/glaset så resulterade det i en djuptallrik med massor av flingor och oboy pulver. Kanske inte riktigt så jag hade föreställt mig då jag erbjöd han oboyen. Men jag kommer inte påpeka ngt då det skulle resultera i härdsmälta.

Hm, undrar hur torrt det där blir för pojken!?

Alicia är hurtig idag för istället för att åka bil så har hon bestämt sig för att gå till skolan. Tar ju ett bra tag att gå dit, drygt 45 minuter skulle jag tro.

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida