Olust känsla och dåligt väder

Här har mamman haft mardrömmar hela natten. Drömde att jag fick tillbaka ett utlåtande om vårdbidraget som vi lämnade in igår och att de ansåg att allt bara var skit. Typiska föräldrar som curlar sitt barn stod det och hur ofta är inte den mamman ute och super samt ngt om en massa katter.

Vette tusan om allergin påverkar mig eller om jag är sjukt nojig över vårdbidraget. Men ja ute har jag ju inte kunnat varit på flera, flera år nu. Allra minst ute och supit. Tror det sist var för 3 år sedan faktiskt jag drack lite och katter är jag ju dyng allergisk mot så det skulle inte alls heller ha kunnat stämma.

Ja nog är drömmar rätt lustiga ibland. Synd bara att känslan från drömmen oftast har en förmåga att hänga med under hela dagen. Olust känsla och dåligt väder. Ja dagen skulle ju ha kunnat börjat bättre men den kan ju även börja sämre så jag ska väll inte klaga.

2 kommentarer:

Wihlborgskan sa...

Hoppas att dagen fortsatte bättre!
(ursäkta att jag är så dålig på att kommentera...)

Har mailat dig två gånger men får inget svar? Kolla din skräppost :-)

Håller tummarna för vårdbidraget.

elfina sa...

ush va tråkigt... hoppas morgondagen blir bättre!! mardrömmar är hemska, dem kan man grubbla på länge. vädret gör inte saken bättre=(((

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida