Skylanders Giants- Trigger Happy -tävling

2 st vinner varsin Trigger Happy från Skylanders Giants.

Trigger Happy
Inget guld, ingen ära!

Element: Teknologi
Karaktärstyp: Series 2

Trigger Happys namn och talang är hans lösning på alla problem. Ingen vet var han kommer ifrån. Han dök bara upp en dag i en liten by som han sedan räddade från en grupp terroriserande ???? genom att skjuta guldmynt överallt med sina specialgjorda revolvrar. Liknande historier hördes snart från andra byar och legenden växte. Nu känner hela Skylands till historien om den galne guldrevolvermannen som tar på kål på alla onda typer ... och sällan bryr sig om att sikta innan han gör det.

För att tävla ska du:
1, Lämna ditt namn & mailadress (fältet ovanför meddelande fältet räknas inte) antingen som kommentar eller till min mail angelasdream@hotmail.com.
2, Svara på vad som ska stå i texten istälett för frågetecknen: "Han dök bara upp en dag i en liten by som han sedan räddade från en grupp terroriserande ???? genom att skjuta guldmynt överallt med sina specialgjorda revolvrar."
Tips: titta här
För en till extra chans:
2, lägg till mig på bloglovin meddela mig vilket nummer du blev eller om du redan följer mig så gilla inlägget på bloglovin och meddela mig vilket nummer du blev där.
Follow Angelica - Fyrbarnsmamman

Obs!

  • Sista tävlingsdag: 20130422
  • Tävlingen är gratis att delta i. 
  • Vinsten kan inte bytas mot kontanter och eventuell vinstskatt betalas av vinnarna.
  • Vinnarna utses av tvattlapp.blogspot.com.
  • Juryns beslut kan inte överklagas.
  • Vinnarna kommer att publiceras på min blogg. Har jag inte hört ngt inom en rimlig tid från vinnaren så dras det en ny vinnare.
  • eventuella problem som uppstår i och med tävlingen som inte tvattlapp.blogspot.com kan råda över kan inte heller tvattlapp.blogspot.com ersätta eller hållas ansvarig för.
  • Har ni svårt att lämna kommentar här i bloggen så skicka svaret till angelasdream(at)hotmail.com istället
Lycka till!

10 kommentarer:

lisette b sa...

jag är gärna med! =)

1. lisette bäcksro - lis1etavlar@gmail.com
2. banditer är ordet!

tar gärna extrachansen med.

följer redan o blev nr 3 att gilla inlägget! =)


hoppas på vinst, detta hade loke gillat!

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, då jag super gärna skulle vilja vinna detta pris till min lillebror och dotter som älskar Skylanders och gärna spelar tillsammans.

Ordet som saknas i meningen är "banditer".

Följer dig sedan tidigare på bloglovin men har gillat inlägget som nr 5.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anna-Carin W sa...

Jag vill gärna vara med och tävla för både sonen och dottern gillar Skylanders!
Anna-Carin Wikberg
annacarinw@telia.com
Ordet som saknas är: banditer

Följer dig sedan tidigare och har gillat inlägget och det står att jag och 4 till gillar det så då borde ju jag bli nummer 5? Ser att Sanna här ovanför också blev nr 5, hur kan det bli så?!
Håller tummarna :)

qat sa...

Svaret är "banditer" och jag gillar inlägget p bloglovin' som nr 6 :)

kram/ qat

mejl: ienannandelavlivet@live.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Svar: Banditer

Tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/04/14/skylander-224/

blogg@annakarlsson.se

Följer dig på BL sen förut men gillar inlägget som nr 7

Jessica jessica.sundberg@bredband.net sa...

Svaret är banditer! Jag och 8 andra gillar inlägget via Bloglovin'!

Annica sa...

svar: banditer

bloodsband@live.se

Anonym sa...

Banditer sejer barnen i kör när jag frågar dom :)

Följer dej på bloglovin. nr 196.

lilljenny83@gmail.com

Kram Jenny

Anonym sa...

Banditer säger sonen utan att blinka - han och min sambo är helt besatta av Skylanders - jag börjar också tycka det är roligt - så snart är det ett familjenöje att spela allihopa tillsammans.

Gillar redan på bloglovin och blev nummer 9 att gilla inlägget

Jessica Hellström
jessica_hellstrom@hotmail.com

Carola sa...

Carola Sjöstrand
carola23@live.se
Banditer

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida