varit lugnt nu ett par dagar

Här inne har det varit lugnt nu ett par dagar och det beror på en massa saker. Underbart vår väder, aktiva barn och en massa måsten.

I lördags var vi ute mest hela dagen för det var så otroligt härligt väder. For även förbi en gammal kompis till mig och sörade ett tag. Grymt vad sällan man träffas nu för tiden. Man hinner som inte med det gamla livet känner jag. På lördag kväll så åkte jag på hosta och blev sjukt hes.

Söndagen var barnen på sin dans och jag lyckades skriva klart vårdbidraget, woho!

Lika hes var jag hela söndagen och jag har varit det hela dagen idag med. Men nu vet jag vad det är. Höga halter av al pollen i luften. Jaha så då var det ju inte så konstigt att jag har blivit så kass i halsen.

Kan knappt prata men det vara antagligen inte så länge till.

Ikväll så var barnen på sin markträning och älskade det lika mycket som sist. Full i energi även efter så avslutade dom med att springa några extra varv runt inne i hallen.

Snart dax att presentera vinnaren i tvättmedels tävlingen. Håll ögonen öppna imorgon.

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida