inte direkt en jätte lång arbetsdag

Att vi var trötta och gjorde en tidig kväll igår visade sig inte var så konstigt. Gubben har legat halva dagen sjuk medan jag själv är rätt energi fattig jag också.

Så dagen har varit lite dryg med huvudvärk och matthet samtidigt som mina två yngsta sötisar har haft rätt bra med energi. Jag har skickat ut dom flertalet gånger under dagen. Försökt leka bort låsningarna som Tyr fått och legat på soffan som en latmask.

Jag hoppas dock på att orka med jobbet imorgon. Har möte från kl 13.00 så det är inte direkt en jätte lång arbetsdag. Men natten lär ju vara det avgörande hur jag orkar med det.

Barnen hittade åt ansiktsfärgen idag på morgonkvisten och dom önskade att få bli målade. Självklart ställer mamman upp.

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida