Kalle Anka - tävling

Tävla om ett specialnummer av Kalle Anka & C:o – Schlagerfeber i Ankeborg. 

Hysterin inför Eurovisionsfestivalen har inte bara nått Malmö och Sverige utan även våra plattfotade vänner i Ankeborg. I specialnumret bjuds det på en mängd roliga ögonblick, bl.a. skildras några av våra största schlagerartister på ett sätt som du garanterat aldrig har sett dem tidigare! Men det kanske mest speciella med detta nummer är en helt nyskapad serie där Kalle Anka för första gången besöker Sverige och Malmö.


För att tävla ska du:
1, Lämna ditt namn & mailadress (fältet ovanför meddelande fältet räknas inte) antingen som kommentar eller till min mail angelasdream@hotmail.com.
För en extra chans:
1, Dela tävlingen på facebook eller annat ställe. Lämna länken där du gör det.
För en till extra chans:
2, lägg till mig på bloglovin meddela mig vilket nummer du blev eller om du redan följer mig så gilla inlägget på bloglovin och meddela mig vilket nummer du blev där.
Follow Angelica - Fyrbarnsmamman

Obs!

  • Sista tävlingsdag: 20130514
  • Tävlingen är gratis att delta i. 
  • Vinsten kan inte bytas mot kontanter och eventuell vinstskatt betalas av vinnarna.
  • Vinnarna utses av tvattlapp.blogspot.com.
  • Juryns beslut kan inte överklagas.
  • Vinnarna kommer att publiceras på min blogg. Har jag inte hört ngt inom en rimlig tid från vinnaren så dras det en ny vinnare.eller så faller vinsten bort.
  • eventuella problem som uppstår i och med tävlingen som inte tvattlapp.blogspot.com kan råda över kan inte heller tvattlapp.blogspot.com ersätta eller hållas ansvarig för.
  • Har ni svårt att lämna kommentar här i bloggen så skicka svaret till angelasdream(at)hotmail.com istället
  • sr
Lycka till!

28 kommentarer:

Britta sa...

Det var mycket länge sen jag läste Kalle Anka men det här numret är "to die for" Bor visserligen inte i Malmö utan i Lund men är mer än nyfiken på vad Kalle kommer hitta på i Malmö. Sitter här och småskrattar lite vid tanken på hela numret...

Facebooknamn - Britta Högström
https://www.facebook.com/britta.hogstrom.1

Följer dig sen innan på Bloglovin och blev den första att gilla din tävling där.

Mail utan mellanslag: t h o t@hotmail.se

Jessica jessica.sundberg@bredband.net sa...

jess.sndbrg@gmail.com Jessica Sundberg

Följer redan på Bloglovin men gillade som nummer 3!

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

qat sa...

Jag vill såklart SUPERGÄRNA vara med och tävla! :D

Gillar inlägget som nr 4, delat tävlingen på FB (ana nordlander lund) och håller tummarna. :)

Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

Saga sa...

Jag är med med en lott!

sagling@hotmail.com

Anna M sa...

Anna Mårtensson
vildvatten@hotmail.com

Emely Tuväng sa...

Jag är gärna med och tävlar.

Delar tävlingen på facebook: https://www.facebook.com/emely.tuvang?ref=tn_tnmn

Gillar inlägget på bloglovin som nr 5.

Hoppas på tur. :)

Amanda Andersson sa...

Klart man är med!
xsavetheworld@hotmail.com

Anonym sa...

HEJ!
Klart jag är med! älskar kalle anka! sedan en perfekt present till mina systerdöttrar!
Jag har delat tävlingen på min facebook:
https://www.facebook.com/gabriella.ekdahl?ref=tn_tnmn

stor kram!
/Gabriella Ekdahl
mail: pepsan4@hotmail.com

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar! Följer dig redan på bloglovin, gillar inlägget som nr 6. Liselotte.
liselotte.202andersson@telia.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Anna Karlsson, blogg@annakarlsson.se

Tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/05/09/kalle-anka-145/

Följer dig på Bloglovin och gillar inlägget som nr 7

Tine sa...

Är gärna med och tävlar.

nyqvist530@hotmail.com

Wihlborgskan sa...

åh är gärna med!!

Camilla Wihlborg
wihlborgskan"at"gmail.com

Blev nr 8 att gilla inlägget på bloglovin (TROR jag - det krånglar nååågot på bloglovin idag :( )

Mathilda sa...

Vill gärna vara med och tävla :)
/Mathilda Robertsson
mathilda.robertsson@gmail.com

Amanda sa...

Jag är med!
amandanyman96@hotmail.com

Desirée sa...

1. Desirée andersson , Desiree.andersson@live.se
2. Tipsat här: http://startstopp.blogg.se/2013/may/avslutas-14-maj-2.html
3. Följer dig nu på bloglovin och blev nr: 201

Erika Drewke sa...

Erika Drewke, drewke.erika@gmail.com
Har inte läst Kalle på flera år men vill gärna läsa det igen och när han kommer till Sverige är det klart man vill veta vad som händer!

Johan sa...

Johan Öberg
johanobergsmejl@hotmail.com

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

1. Lottiz Törnqvist
lotten_81@spray.se

2. Delar på facebook. https://www.facebook.com/lottiz.tornqvist?ref=tn_tnmn

3. Följer redan på bloglovin och har gillat där för några dagar sedan. Just nu är det jag och 7 personer som gillar.

Heidi Larsson sa...

Åh den här tävlingen vore guld att vinna!! Min älskade barnslige gubbe äääälskar Kalle Anka och skulle bli helt galen av lycka om han fick den här av mig! Kanske skulle jag spara den till vår bröllopsdag i juni - så himla betydelsefull skulle gåvan bli! Håller både tummar och tår!

Jag har delat tävlingen offentligt på Facebook (https://www.facebook.com/heidi.larsson.16)

Jag följer dig redan på Bloglovin' men har gillat inlägget där.

Kram
Heidi Larsson
heidilarsson@hotmail.com

Celine Naminah - En aspiebloggare sa...

Jag är med och tävlar!
Celine Naminah
aspiga.celine[snabel-A]comhem.se (Hoppas det är ok att jag skriver mailadressen så som jag gör, men det är för att minska risken för onödigt spam.

Extra:
Tipsar om tävlingen på facebook, offentligt, du hittar det någonstans i min logg: https://www.facebook.com/celine.naminah?ref=tn_tnmn

Extra igen:
Följer på bloglovin' nr. 203

Jennysen sa...

Jag älskar Melodifestivalen, så det vore superkul att få läsa detta specialnummer! :)

jennysen81@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar!
lolinondoda@spray.se

Anonym sa...

Jag är gärna med!

Jag har tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/342642722505894

Hälsningar
Schlagernörden Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Anonym sa...

Tipsat på FB: https://www.facebook.com/eleonor.hallbusdahlin

Deltar gärna!

mvh ELeonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Deltar gärna i utlottningen1

mvh Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Jag vill tävla!

mvh Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Jag är med!!

mvh Birgit

birgitmattsson@spray.se

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida