sover borta

Alicia sover borta hos en kompis. Hon har börjat umgås med en ny tjej i hennes klass och den tjejen bor lite närmare oss än de andra barnen så det känns ju rätt skoj.

Idag har jag själv hunnit med jobb, möte på skola, leka med barnen samt städat lite. Undrar om jag kommer kunna vara lika effektiv imorgon!?

Tyr har varit trött enda sedan morgonen. Det första han sa när vi klev upp var: "jag har varit uppe hela natten" nog för att jag inte tror att det var nå speciellt länge men man har fått parera runt honom betydligt mer idag vilket borde bero på tröttheten gissar jag. Tur nog somnade han relativt fort och tidigt så med lite mer tur är morgondagen en bra Tyr dag.

1 kommentar:

Amanda sa...

Nu finns det några videor på min blogg när jag sjunger. Jag skulle verkligen uppskatta om ni går in och säger nånting, är supernervös för att visa dessa videor. Men jag hoppas ni gillar dom!
Ni får jättegärna sprida vidare videorna! :)
Tack på förhand!

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida