ytterligare än en gång

När jag hämtade Tyr idag på dagis så fick jag ytterligare än en gång se hur deras kommunikation inte alls fungerar.

Ja, ja inget som ledde till ngt allvarligt men nu är jag jäkligt less på hur deras information om barns speciella behov bara når vissa i personalen hela tiden.

Usch, vad jag känner  mig på "less" humör ikväll. Men jag kan lova er att det är inte roligt alls att hela tiden behöva tjata och gnata på andra. Man känner sig ju som värsta gnäll kärringen. Less ja det blir jag mellan varven av allt tjat.

När man får ett barn med funktionshinder så får man inte bara ett barn att handskas eller funktionshindret utan man får även kämpa för barnets rättigheter och samhällets förståelse ständigt.

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida