Tyrs nya idol

Tyr har som rutin att han varje kväll måste somna till en barnfilm. Får han inte det så somnar han inte heller. Oftast är det en och samma som ska vara på. Nicke Nyfiken är helt klart en stor favorit bland barnfilmerna och har varit det länge. Gissa om man själv är less?

Men med tanke på hans stora intresse av Spindelmannen så var jag bara tvungen att beställa hem en dvd med den nya idolen. Vem vet man har kanske tur och han kanske börjar falla för ngt nytt?

Hittade en dvd skiva med fantastiskt nog hela första säsongen av Spindelmannen för bara 69kr. 13 spännande avsnitt har nu blivit den nya favorit nattnings barnfilmen. Första natten låg Tyr i sängen och såg på dvd filmen iklädd sin Spindelmannen dräkt. Skit gulligt var det. Önskar att jag hade tagit kort på min lilla prins så jag kunde delat det med er.


Har ni också små spindelmän hemma i sängarna och är sugna på att köpa denna dvd till dom så kan jag varmt rekommendera den nya barnfilms sidan barnfilmer.se dom har leverans dagen efter, stort utbud av  barnfilmer till billig peng samt en snygg, barnvänlig och lättnavigerad sida. 

1 kommentar:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jonah har också varit tokig i Spindelmannen när det gäller kläder, men jag har inte velat köpa någon film för jag har fått för mig att det är mycket våld i filmerna, men det kanske det inte är?

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida