vad duktig jag har varit ikväll

Gud vad duktig jag har varit ikväll. Fixat 2 super viktiga mail som jag inte har hunnit med tidigare. Har även skrivit ihop ett litet kort cv som jag har oroat mig så hemskt för. Har faktiskt nog aldrig skrivit ihop ngt sådant i hela mitt liv tidigare. Jag har ju fått jobb på en gång i stort sett så ngt cv har som aldrig varit aktuellt.

Jobb måste man söka om man blir tvingad att gå ner i arbetstid. Jag kommer inte ha råd med att ha kvar mitt nuvarande jobb med tanke på det och det är därför jag söker mig vidare nu. Nackdelen är nog stor att jag inte har körkort men min långa arbetslivs erfarenhet väger troligast upp det. Med över 12 år i samma branch besitter man sjukt mycket kunskaper.

Håll tummarna att ngt super jobb dyker upp för mig. Nu måste duktiga mamman gå i säng för klockan har blivit alldeles för mycket.

1 kommentar:

elfina@live.se sa...

bra att du varit flitig!! hoppas du fick lite välförtjänt sömn, håller tummarna för jobb för din del!!

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida