Alicia är i Övik

Alicia är i Övik på konståkningsläger. Hon åkte dit igår med sin far och hon lovade att hon skulle ringa mig efter att hon landat där. Väntade och väntade men ingen jänta hörde av sig så jag blev lite orolig på hur det hade gott med inskrivningen.

Men när klockan var närmare 11 på kvällen så hörde hon av sig. "jag har haft så roligt det är därför jag inte hört av mig" och så sa hon "det är mycket bättre än förra året".

Super, är ju exakt det en mamma vill höra. Nu är jag bara orolig över hur skridskorna kommer sitta på hennes fötter. Vi har ju köpt nya nu under sommaren som hon aldrig haft tidigare så dom måste ju åkas in och det blir många ispass för henne under veckan. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra det med.

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida