Tyrs dag

Tyrs dag måste ha varit riktigt tuff idag. Nära låsningar flera gånger hemma direkt efter hämtningen och sedan somnar han på stolen vid köksbordet. Han var nog inte hemma i mer än 15 minuter innan han somnade.

Min stackars lilla prins måste verkligen ha fått kämpa med att hålla ihop idag. Dagen började redan dåligt med en riktigt dålig lämning. Nu hörde jag i och för sig att det enbart varat i lite mer än 5 minuter men det är ingen tröst för mig. Hade det varit någon av mina 3 andra barn så hade det inte varit några problem alls för då hade jag vetat att de klarar av att hantera känslorna och att det verkligen går över efter de slutar skrika men för Tyr blir det att trycka ner känslorna under hela dagen tills han kommer hem. Samtidigt som han håller in alla andra känslor och problem som kommer under en dagis dag. Vilket så klart leder till en helt utmattad pojke. Jag hoppas på en bättre dag imorgon.

Inga kommentarer:

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida