Cool Cubes ger fantastiska möjligheter för det kreativa barnet

Tyr har hittat sig en ny favorit sysselsättning på morgon fritids. Dom har ngt som kallas för cool cubes och Tyr bygger riktigt avancerade saker och är super koncentrerad då han bygger. Har letat länge efter dom och hade riktigt svårt för det innan jag visste vad dom heter men nu i dagarna så frågade jag personalen vad namnet var på dom.



Nu äntligen hittade jag åt dom och gissa vad!? Dom var inte ens nämnvärt dyra heller. Jag funderar på att slänga in allt duplo lego i förrådet eftersom det aldrig byggs med längre och istället köpa hem dessa klossar. Det ser ju super skoj ut för hela familjen.


Det otroliga var att de ser ut att säljas i få butiker men just här i Umeå finns det en stor spelbutik som har dom nere på Carlshem. Jag ska nog ta mig en tur dit i helgen och titta på de där kreativa bitarna.

1 kommentar:

Pilla sa...

Verkar skoj. :)

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida