Det nya svarta för både monster och superhjältar

Till min och min familjs stora glädje blev vi uttagna till buzzning av de tre nya sorterna av premiumlakrits från Malaco VIVA Lakrits Calabria (Sötlakrits, Havssalt och Chili). Dom som känner mig vet att jag älskar lakrits så det passade ju super bra.


SNABBFAKTA
• Malaco Viva Lakrits Calabria, är en ny serie premiumlakrits med ursprung från Kalabrien i Italien.
• Hela 6 % äkta lakritsrot ingår – en ovanligt hög andel som ger en tydlig smak av kvalitetslakrits.
• Riktar sig både till till hängivna lakritsälskare och vanliga vardagsnjutare.
• Finns i tre smaker: Sötlakrits, Havssalt och Chili.
• Säljs i de flesta dagligvarubutiker som; ICA, Coop, Willys, Hemköp etc. Pris: cirka 18,90 kr.
• Förpackningsstorlek: 100 g.



Vi tyckte alla i familjen att den med havssalt var jättegod men Chilismaken var lite för stark. Många andra under min buzzning har dock gillat den med chili smaken bäst.

Som buzzador får man utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Är du inte redan med där kan du läsa mer här

1 kommentar:

Pilla sa...

Är de goda? Gillar också lakrits men beror på hur de smakar först :)

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida