Hundraåringen - Tävling

I samarbete med releasen av Hundraåringen den 28 April så tänkte jag köra igång en tävling. 3 st vinner varsin film på dvd.


© Buena Vista © Nice FLX Pictures 

Synopsis
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann med Robert Gustafsson i huvudrollen är jättesuccén som lockade över 1,5 miljoner besökare till biograferna och vann BIO PUBLIKENS PRIS vid Guldbaggegalan 2014. Filmen är baserad på Jonas Jonassons internationella boksuccé och har regisserats av Felix Herngren.

Allan Karlsson (Robert Gustafsson) hamnar efter ett långt och händelserikt liv på ålderdomshem där man förbereder firandet av hans hundraårsdag. Men Allan som inte är intresserad av något firande smiter istället ut genom fönstret och hamnar mitt i ett äventyr där ett kriminellt gäng, en väska full av pengar, en elefant och en inkompetent polis är inblandade. För de flesta hade detta förmodligen varit livets största äventyr, men för Allan som har en minst sagt explosiv bakgrund och spelat en nyckelroll i några av historiens viktigaste händelser är det ungefär som vanligt. För Allan är det helt enkelt så att ”det är som det är” och bara han får en sup då och då så får det ”bli som det blir”!
För att tävla ska du: (detta måste du göra)
1, Lämna en kommentar här eller till min mejladress: angelasdream@hotmail.com där du talar om att du är med och tävlar. Lämna ditt namn & mejladress (fältet ovanför meddelande fältet räknas inte).
Tävlingen är avslutad
För en extra vinstchans: (frivilligt)
1, Gör det ovan och sedan;
2, lägg till mig på bloglovin meddela mig vilket nummer du blev eller om du redan följer mig så gilla inlägget på bloglovin och meddela mig vilket nummer du blev där. 
Follow Angelica - Fyrbarnsmamman
För en till vinstchans:  (frivilligt)
1, Gör det som står under första tävlings momentet
2, Dela tävlingen på din blogg eller på facebook offentligt (lämna sedan länken till mig där du har delat)
Obs!
  • Sista tävlingsdag: 20140428
  • Tävlingen är gratis att delta i. 
  • Vinsten kan inte bytas mot kontanter och eventuell vinstskatt betalas av vinnarna.
  • Vinnarna utses av tvattlapp.blogspot.se.
  • Juryns beslut kan inte överklagas.
  • Vinnarna kommer att publiceras på min blogg. Har jag inte hört ngt inom en rimlig tid från vinnaren så dras det en ny vinnare.
  • eventuella problem som uppstår i och med tävlingen som inte tvattlapp.blogspot.se kan råda över kan inte heller tvattlapp.blogspot.se ersätta eller hållas ansvarig för.
  • Har ni svårt att lämna kommentar här i bloggen så skicka svaret till angelasdream(at)hotmail.com istället
  • BILDER: Copyright: © Buena Vista © Nice FLX Pictures 
Lycka till!

49 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är med erikssonjohan733@yahoo.se

Anna sa...

Jag vill vara med och tävla!
mail: anna_eiderbrant@hotmail.se
Blev den 3e personen att gilla tävlingsinlägget på bloglovin och har även delat det på min Facebooksida (https://www.facebook.com/anna.eiderbrant?fref=nf)
:)
/Anna Eiderbrant

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar :)

Mvh Linda
Emmiesmamma08@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med
annmarie.svensson@ymail.com

Anonym sa...

Hej - eftersom jag själv börjar närma mej hundra (bara elva år dit) bara måste jag se hur filmens hundråring bär sej åt ! reich.elisabeth@yahoo.se

Familjen Ax sa...

Jag vill såklart vinna!! axtommy@hotmail.com

Anonym sa...

Hoppas på vinst, kattnilla@hotmail.com
Glad Påsk önskar Gunilla

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar n.karlsson@ymail.com

Gerdan sa...

Jag är med.
Har delat tävlingen på min fb-sida (https://www.facebook.com/ironnlid?fref=nf)
i.ronnlid@gmail.com

jennifer sa...

Jag är med och tävlar =)
Kram Jennifer
jenniferthelin@hotmail.com

Patrick Remes sa...

Jag är med

RemesPatrick (at) live (punkt) se

Delat på fb: https://www.facebook.com/GamePat/posts/10152412505793217?stream_ref=1

Anonym sa...

Jag är gärna med! :)
irene.helmersson@live.se

Johan sa...

Jag är med och tävlar!

johanobergsmejl@hotmail.com

//Johan Öberg

Anonym sa...

Jag är med :) zizzy@spray.se

julianna sa...

Hej!
Såklart jag är med i denna härliga
tävling. Följer din blogg.

Delar tävlingen på FB.
https://www.facebook.com/julianna.fredriksson1?ref=tn_tnmn

Mvh Julianna
julianna@bredband2.com


Anonym sa...

Jag är med:)
Gillar inlägget som nr 4
Jenny Söderström piggg83@gmail.com

Anonym sa...

Jag är med!

Mvh
Amanda
xsavetheworld@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag är med och tävlar :-)
Ha en härlig påskhelg!
Mvh
Malin Svensk Björck
gizmobus@hotmail.com

Lotta sa...

Jag är med och tävlar! lotta.larsdotter@gmail.com

Annica sa...

Jag är med! :D


bloodsband@live.se

Anonym sa...

idajosefin@hotmail.com , e med :)

johanna mattila sa...

Jag är med! mail: johannasmattila@spray.se

Anna Lundqvist sa...

Jag är med. Följer dig redan o gillar som nr fem

Hillevianna@hotmail.com

Matilda sa...

Hej! Är med :)

Fäljer på bloglovin och gillar inlägget som nr 6.

Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

Engsir sa...

Jag är med!

therese.engstrom@telia.com

Maria Andersson sa...

Då filmen var sjukt rolig är jag gärna med:)

Kkmman@hotmail.com

veronica hedlund sa...

jag är jättegärna med..
jag följer dig redan på bloglovin så gillade inlägget som nr 6.

kram veronica

veronicahedlund@hotmail.se

Emma S sa...

Har inte hunnit se den på bio då sonen fortfarande är för liten för att jag ska vilja lämna bort han och stänga av mobilen så vill supergärna vara med och tävla :-)
Gillar som nr 8 på bloglovin och följer självklart bloggen sedan tidigare :-)
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Ann-Katrine sa...

Är gärna med och tävlar!

Hälsningar från Ann-Katrine
nyqvist530@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar !! Har inte hunnit se filmen på bio.Därför skulle det vara härligt att vinna en alldeles egen dvd.
Följer dig på bloglovin som följare nr 225
mailadress annalisanil@hotmail.com
mvh Annalisa

Anna M sa...

Jag är gärna med och tävlar =) vildvatten@hotmail.com

Fanny sa...

Jag är med och tävlar! :)

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Sara - Ensamstående mamma sa...

- Jag är gärna med och tävlar! Sara Kramer, sara_kramer@live.com

- Följer dig redan på bloglovin men gillade inlägget som gillare nummer 9.

- Har delat tävlingen offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10152337737181628?stream_ref=10

liselotte sa...

1. Jag är gärna med och tävlar.
liselotte.202andersson@telia.com
2. Följer dig redan, gillar inlägget som nr 10
Mvh Lisleotte

Anonym sa...

Följare 225 är med
Delat på FB
https://www.facebook.com/jennya.johansson.52
e.post jenny-janne@hotmail.com

anderi73 sa...

Jag är med och tävlar!
trubadur80@hotmail.com

Mvh Anders

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna en DVD-film.

annika_stroem@spray.se

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar:)
Har länge velat se denna filmen och att få äga min egna hade varit helt perfekt älskar Robert Gustavsson
jojossan89@hotmail.com

Anonym sa...

klart att man vill vinna denna roliga tävlingen.!
ola_martensson88@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag heter Anna och min mailadress är anna@vagenattblijag.se.

Jag gillar inlägget på Bloglovin som nummer 11.

Jag har delat tävlingen på min blogg: http://vagenattblijag.se/tavling-hos-angelica-fyrbarnsmamman/.

MVH

Anna
anna@vagenattblijag.se

Carola L sa...

Jag är med och har delat på FB https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10152092547358543?stream_ref=10

tavlingar(at)officefixarna.com

Corina Måbring Cadbrand sa...

Jag är självklart med! :)

corinacadbrand@hotmail.com

trevlig kväll/ Corina

Anonym sa...

Jag är supergärna med!

Jag har även delat och tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/458057684297730?stream_ref=10

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Är följare på BL redan och har gillat, vi är nu 11 som gillar.
Tipsat.
http://care69.blogspot.se/2014/04/28-april-vinn-hundraaringen-pa-dvd.html

care69(at)live.se

Anonym sa...

Då jag fick barn i samma veva som den hade premiär på bio fick jag aldrig chansen att se den på bio så nu hoppas jag på lite tur så att jag kan få se den nu istället:-)

/Karin Danielsson
prinsessan1974 (snabel-a) hotmail.com

Bianca A sa...

Hej,

Jag är absolut med och tävlar!
Jag följer dig redan på bloglovin så gillade inlägget och blev nummer 12! :)

Mvh, Bianca
biancaa-08@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)

Spacegirl_@spray.se

Nathalie - mamma till Charlie sa...

jag är med =)

yarp.blogg@gmail.com

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida