Kaspersky Internet Security 2014 - Tävling

Tävla om ett Kaspersky Internet Security 2014


Kaspersky Internet Security 2014 innehåller en bred kombination av lättanvända och rigorösa säkerhetstekniker för webben som skyddar mot alla typer av skadlig programvara och internetbaserade hot – som cyberbrottslingar som försöker stjäla pengar eller din identitet. Kaspersky Lab ger dig problemfritt skydd med minimal inverkan på datorns prestanda. Såväl datorn som alla viktiga filer och data på den skyddas med hjälp av:
  • Skydd mot skadlig programvara – för realtidsskydd mot datorvirus och internethot
  • Internetskydd – skyddar dina data och dina pengar när du gör bankärenden, shoppar eller surfar online
  • Identitetsskydd – via Kasperskys tekniker Virtual Keyboard och Secure Keyboard
  • Skydd mot nätfiske – hindrar cyberbrottslingar från att komma åt privat information
  • Avancerad föräldrakontroll – ser till att barnen är trygga online
Kaspersky Internet Security 2014 ger allt skydd som ingår i Kaspersky Anti-Virus 2014 plus många andra innovativa tekniker som skyddar mot sofistikerade hot på internet.
För att tävla (måste du göra): 

1, Lämna din mejladress antingen som kommentar eller till min mejl angelasdream@hotmail.com.
För en extra chans (frivilligt):

1, dela tävlingen på facebook offentligt eller i din blogg. Glöm inte lämna länk till din delning 
För en till extra chans (frivilligt): en till extra chans (frivilligt):
1, lägg till mig på bloglovin meddela mig vilket nummer du blev eller om du redan följer mig så gilla inlägget på bloglovin och meddela mig vilket nummer du blev där. 


Follow Angelica - Fyrbarnsmamman

Obs!

  • Sista tävlingsdag: 20140505
  • Tävlingen är gratis att delta i. 
  • Vinsten kan inte bytas mot kontanter och eventuell vinstskatt betalas av vinnarna.
  • Vinnarna utses av tvattlapp.blogspot.se
  • Juryns beslut kan inte överklagas.
  • Vinnarna kommer att publiceras på min blogg. Har jag inte hört ngt inom en rimlig tid från vinnaren så dras det en ny vinnare eller så faller vinsten bort.
  • eventuella problem som uppstår i och med tävlingen som inte tvattlapp.blogspot.se kan råda över kan inte heller tvattlapp.blogspot.se ersätta eller hållas ansvarig för.
  • Har ni svårt att lämna kommentar här i bloggen så skicka svaret till angelasdream(at)hotmail.com istället
Lycka till!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag följer redan på bl men gillade inlägget som nr 1.
Ha en härlig vecka!
Mvh
Malin Svensk Björck
gizmobus@hotmail.com

Liie sa...

Jag vill vara med, superbra vinst! Min mail är liie.blogg(at)hotmail.com

Följer dig nu på bloglovin, blev nummer 227.

lisette b sa...

jag är med! vilket bra pris! =)

jag tar gärna två chanser till.
delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2014/05/55-angelica-kaspersky-internet-security.html
och följer redan, blev nr 5 att gilla inlägget..

håller tummarna för vinst! =)
trevlig helg!

lis1etavlar@gmail.com

Nathalie - mamma till Charlie sa...

jag är med =).

delat på fb: https://www.facebook.com/OnlyYarp/posts/3969509492752?stream_ref=1

mvh
nathalié
yarp.blogg@gmail.com

Ann-Katrine sa...

Jag är gärna med och tävlar!

nyqvist530@hotmail.com

Anonym sa...

WOW!
Jag är jätte gärna med!

Jag har även delat och tipsat på Facebook: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/460232420746923?stream_ref=10

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Frida Bergner sa...

Jag är självklart med.
En supervinst! :)

Tipsar om tävlingen på FB: https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10152401786794767?stream_ref=10

Följer dig sen tidigare via bloglovin, så gillar ditt inlägg som nr 7.

frida-6@hotmail.com

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida