Krafterna behövdes

Vilken tur att helgen min var så underbar. Krafterna behövdes till denna energi ätar dag. Morgonen startar med att jag inte hittar arbetsnycklarna och får en betydligt mer invecklad arbetsdag. Sedan hem efter arbetsdagen och leta mig grå hårig innan jag hittar dom i garderoben, va fasiken gjorde nycklarna där !?

Mobilen pajar under dagen eller ja ljudet i mobilen har pajat. Jag hör inget av det som sägs. Måste alltså köpa en ny. Sedan så strulade jag till det med att ändra tider på saker och ting så gubben blev irriterad på mig då sms:et når honom för sent.

Tyr har haft träning och barnen var trötta och griniga att natta.

Gubben kommer dessutom på under dagen att hans tatuering som han gjorde igår blev fel och armen svullnade upp ordentligt på honom. Hoppas det lägger sig tills imorgon.

Nä nu är jag trött och gäspar konstant. Natt för min del.

Något positivt dock med denna dag är att världens bästaste Alicia har kommit hem till oss igen.

1 kommentar:

Pilla sa...

Ojdå vad var det där med tatueringen som gick fel?! :-/ Hoppas det blir bra.

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida